Nuffnang Ads

Sunday 19 May 2013

ONLINE SHOPPING.

Online shopping Malaysia.


Assalamualaikum.

Online shopping adalah salah satu daripada aktiviti yang sukar untuk saya bendung.eheh.Logik la kan perempuan memang suka shopping.Apatah lagi dihujung jari.hwahwa.^_^
Duduk rehat, taip2, klik2, tadaaaaa...da dapat baju.Sapa x nak?huhu.Mula pandai shopping online ni tahun 2009.Masa mula2 kerja & pgang duit sendiri(walaupun gaji ciput sedut). Start tahun 2009, antara kedai2 online yang da pernah singgah :

Baju2 kat sini memang superbbb, lain & sangat menggoda.~.~hew.x caya? tengok ni


Baju kawen pun ada! Kacak eh!huhu.
Masa tunang hari tu pun saya pakai baju dari minaz..Baju ni=)



Selain daripada minaz, saya suka jugak beli dekat Butik Sue & Ija Aziz.Sebab harga sangat berpatutan & servis pun sangat cepat & bagus!=) Baju ni saya beli tahun lepas. Yang warna hitam oren beli kat Butik Sue, sepasang RM 60 sahaja.. Yang merah beli dekat Ija Aziz, sepasang RM 89.Murah kan??


Kalau nak tempah peplum pulak, bole la cuba kat Gojes ShoPp. Saya da tempah sepasang warna mustard + dark purple. Jahitan memang ok & selesa pakai.Cuma hari tu dapat lambat sikit sebab tempahan banyak kat situ.huhu.So, kena sabar tunggu kalau nak beli.. Kalau minat nak tempah, bole la survei dekat Gojes ShoPp ek..=) Kat cni pun ada buat custome made maxi skirt..Bole bagi ukuran waist & labuh kain..Best kan??


Bab baju2 biasa & seluar pulak saya suka beli dekat Lyn's Fashion Boutique. Kat sini memang banyakkk choice & harga pun berpatutan..Kat sini ada jual long pants skinny yg colorful & sgt murah! Semua item pre order tapi memang berbaloi tunggu;)

Skinny pants RM 39 sahaja!Macam-macam warna & saiz bole pilih kat sini :





Antara baju yang menjadi pilihan hati^_^ RM29/pcs. Berbaloi x??huhu..Bole rambang mata kalau tengok.

Jadi..kalau berminat bole la survei sekarang!Review ni ikhlas dari hati berdasarkan pengalaman membeli di kedai2 tersebut ek. Setakat ni memang puas hati. Ada rezeki lebih nanti saya datang lagi!^_^heheh. Till then, selamat membeli=)


No comments: